perjantai 24. tammikuuta 2014

Vapaapäivä = siivouspäivä :)

Tällä viikolla olen huomannu, että alkaa olla rytmit taas saatu kohilleen säännöllisen elämäntavan vuoksi. Parina aamuna oon heränny jo ennen kellon soittoa, eikös se ole merkki siitä että on aika herätä? :) Tai kun tänään vapaapäivänä herään varttia vaille kaheksan, kun ennen nukuin puolille päivin helpostikin.

Nyt mua ruppee helpottaan jo tuo ruokapuolikin, sain pt:lle toimitettua torstain ruokailut.
Melkeen sain jo riittävästi kaloreita kerrytettyä ja melkeen oikeessa suhteessa.
Oli kyllä aivan uusi asia ruveta tuijottelemaan ruokapakkauksien kyljistä pakkausmerkintöjä, ennen olen valinnu maalaisjärjen mukkaan sen mitä voin syödä. En nyt sano että mitään hirveitä ylläreitä olis tullu, mutta ylipäänsä se että nyt tiedän mitä kutakuinkin mun pittää syödä, jotta saan riittävästi energiaa ja jotta ne lihaksetki rupeaa kasvamaan.

Herkkulakko on menny mainiosti tähän päivään saakka, itelle aivan yllätys kuin vähän mulla on tehnyt mieli napostella iltaisin salmiakkia,sipsejä tms. Ennen olin melkein joka ilta jollain pussilla, mutta nyt kun syön niin paljon oikeaa ruokaa, säännöllisesti, ei illalla ole enää mielihaluja. Ens viikonloppuna häätyy varmaan sitä salmiakkia kuitenkin pussi käydä ostamassa ;) Olen ajatellu että jos tästä lähtien pitäis vaikka kerran kuukaudessa jonkun  ns. herkuttelupäivän. Ei niin että vetäisin mitään övereitä, en ajatellu mäkkärin autokaistalle suunnistaa.

Treenit on sujunu mallikkaasti, tällä viikolla jo kolme salireeniä takana. Varjonyrkkeily tunti oli peruttu, niin suuntana oli torstainaki sitten sali. Tänään on lepopäivä, huomenna ois vielä yks reeni tälle viikkoa. Hyvä fiilis kaikin puolin, kyykyn tekniikkakin tuntuu uponneen päähän ja ens viikolla päästään tangon kanssa kokeilemaan... JEE! 

Ystäväni alkoholi, sitäkään ei ole ollu ikävä.. :) Jään mielenkiinnolla oottelemaan, vaikuttaako se kaverisuhteisiin minkä verran, että minä en kallistele kuppia enää joka viikonloppu. Jos vaikuttaa, se on harmi. Olen kyllä sanonu,että kyllä mää voin tulla vaikka autolla viettään iltaa muiden mukaan. Ei sekään oo kiva että aina ite pittää ottaa yhteyttä ja kysellä missä mennään, jos toiset ei infoa ollenkaan...Onneksi on sitte kavereita, joita voi vaikka kysyä salille mukaan :)

Tänään vapaapäivän kunniaksi ois tiedossa siivousta (kämppä on aivan hujan hajan) sekä jos oman tyvivärin sais kuosiin, niin kehtaa taas alan ammattilaisena toimia ;)

Toivotaan että tänäänkin olisi aurinkoinen kaunis lauantai päivä, jos ei ole niin mielessä sitte ainaki! 

Oikein mukavaa viikonloppua!

-Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti